8.02.2013

I will always love you.../N.

Hi! I am writing in the morning beacuse today at 6.00 a.m. my dog died. She was loved and was with me 11 years old. I can't belive that she  left. Her name is Maksi. I had 2 dogs, but now only one.
If you have a dog or had you know what I feel. She was like a friend, which was always next to me.
..but everything ever end...
                                                                                                           
                                                                                                           I love you forever Maksi..!

Hola! Escribe en la mañana porque hoy a las 6.00 en la mañana mi perro murió. Ella era amaba y era con mi 11 años. No puedo creer que ella ha ido.  Se llamaba Maksi. Tengo 2 perros, perro ahora solo uno.
Si tu tienes perro o tenías sabes como me siento.  Ella era como amigo, que era siempre cerca de mi.
..pero todos llegará a su fin..

                                                                                             Te quiero para siempre Maksii...!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz