20.01.2013

Egurrola Dance Studio / N.

Today I was at the show "Egurrola Dance Studio XXI Championships ". The show started at 9 am . It was amazing . Milions of  people were  dancing , preparing and singing famous songs. I'm glad that I could be there. 
My younger sister was dancing there . She dance "Dance Hall " and "Hip -Hop" . I am proud of her, beacause her every move is amazing.  
A few years ago she was dancing in " Hakiel Academy of Dance " , but now when she dance in 
"Egurrola Dance Studio" ,she says that here is cooler  than in " Hakiel Academy of Dance ". 
In June she will dance on contest. 
Each person who loves dance can come and dance here. 
Egurrola Dance Studio is very good school of dance. 
I have a few photos and video . 
I invite you to watch :)

Hoy yo he estado en el show "Egurrola Dance Studio XXI El Campeonato". El show empezaba a las 9 de la  
mañana . Fue maravilloso  . Millón de personas bailamos , preparamos y cantamos los canciones famosos .
Me alegra que pude estar allí .
Mi hermana menor bailó allí . Ella baila "Dance Hall " y "Hip-Hop" . Yo estoy orgulloso de ella, porque su cada movimiento es maravilloso.
Hace unos años bailaba en "Hakiel Academia de baile" , pero ahora caundo ella baila en "Egurrola Dance Studio", dice que es mas curioso aqui que en "Hakiel Academia de baile "
En junio ella bailará en la competencia .
Cada persona que le encanta bailar puede venir aqui. 
Egurrola Dance Studio es muy buena escuela de baile. 
Tengo unas algunas fotos y video.
Te invito para ver :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz