31.12.2012

The last day / Día último

31.12.12-Today is last day in 2012 . I think that it was good year . I would like to tell something  about my year .
In 2012 the first time I was flying plane . It was amazing but I was afraid that plane can fall .
Together with my friends (Aneta and Chantal ) were in Spanish . Aneta write with me here.
 Spanish was the best trip . Beach , sea and new peoples who I met .
Now I know that this trip help  me beacuse I could practice language , see new places and know more my friends .  Today for me  they are very  important and I love youu so muuuch.


31.12.12 - Hoy es día último en 2012 . Yo penso que 2012 era un un año muy bueno .
            Me gustaría contar sobre mi año . En 2012  primero vez yo volé en avión . Fue fantastico , pero tenía miedo que un avión puede caer.  Juntos con mis amigos (Aneta y Chantal) fuimos en Espańa . Aneta esta escribiendo aqui  con mi .  Espańa  fue el mejor viaje . La playa , el mar y nuevos personas que conocí .
Ahora yo sabe que  viaje a España me ayudó porque podía practicar la lengua , ver nuevos lugares y conocer mas  mis amigos  . Para mi hoy mis amigos son muy importante y los amo !! :*

                                                                                           Besos :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz