27.08.2013

Photo shooting.

Kiedyś pisałam o tym co kocham, co staram się robić często, co jest moim hobby. Dzisiaj chciałam dokładnie Wam opowiedzieć ile dla mnie znaczy modeling. Pewnie wielu z Was kojarzy się, modeling się z czymś banalnym i lekko głupim. Każda dziewczyna chce być modelką, bo ta praca nie wymaga wyższej inteligencji. To duży błąd, ponieważ modelka to bardzo ciężki zawód, codziennie spotykasz się z krytyką złym traktowaniem.
Kiedy mnie ludzię pytają czy jestem modelką, odpowiadam,że nie agencyjną,że robię to dlatego, bo to naprawdę bardzo lubię.Choć nie ukrywam, że marzy mi się współpraca z agencją. Pierwszy raz przed aparatem stanęłam 3 lata temu, nie byłam mała, bardziej mało dojrzała do tego. Moja pierwsza sesja została wykonana 20 kwietnia 2010 roku przez niesamowitą Marlenę Matuszak. Zapraszam Was do obejrzenia. Myślę,że bardzo nawet bardzo się zmieniłam...ale to zostawiam już Wam do ocenienia.











2 komentarze: